Regulamin sklepu NEOFOX
- 1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy, dostępny pod adresem internetowym www.neofox.pl, prowadzony jest przez Maksyma Khmelnytskyego pod firmą NEOFOX MAKSYM KHMELNYTSKYI, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 7822839206, REGON 389265441.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i zawierających umowy ze Sprzedawcą.
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zawierania Umów sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu lub środków masowego komunikowania się, takimi jak Facebook/Instagram lub telefonicznie..
- Treść strony www.neofox.pl należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
- Przedstawienie na stronie zdjęć produktów nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
- Od momentu potwierdzenia otrzymania oferty Klient jest nią związany.
- 2 Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która najpóźniej w momencie złożenia zamówienia oświadczy, iż przedmiot zamówienia nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- Przedsiębiorca – osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która najpóźniej w momencie złożenia zamówienia nie oświadczyła, iż przedmiot zamówienia nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- Sprzedawca – Maksym Khmelnytsky prowadzący działalność gospodarczą pod firmą NEOFOX MAKSYM KHMELNYTSKYI, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 7822839206, REGON 389265441.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu lub poprzez konto na portalu facebook / instagram lub telefonicznie, zarówno osoba fizyczna, jak i prawna.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.neofox.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Sklepu lub poprzez konto na portalu facebook / instagram lub telefonicznie, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.neofox.pl, maila lub na profilu facebook/instagram Sprzedawcy oraz telefonicznie, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą Produktu lub Produktu personalizowanego.
- Produkt – neon znajdujący się w ofercie sklepu,
- Produkt personalizowany – neon wykonany na indywidualne zamówienie klienta, zgodnie z jego wytycznymi.
- 3 Kontakt ze Sklepem
Adres e-mail Sprzedawcy: neofox.pl@gmail.com
Telefon: +48730627143
- 4 Wymagania techniczne
Do składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) lub konto w serwisie facebook/instagram,
lub
- telefon, umożliwiający nawiązywanie połączeń telefonicznych.
- 5 Przebieg Zamówienia
- Celem złożenia zamówienia należy za pośrednictwem formularza na stronie neofox.pl, mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem profilu instagram / facebook:
- opisać założenia neonu w formie tekstowej, bądź graficznej (produkt personalizowany)
- wskazać projekt neonu, dostępny na stronie internetowej neofox.pl (produkt) ze wskazaniem koniecznych/proponowanych przez klienta zmian,
- uiścić zadatek w wysokości wskazanej w treści potwierdzenia zamówienia, na konto tam wskazane lub zgodnie z przesłaną fakturą PRO FORMA lub uiścić całą należność – zgodnie z ofertą Sprzedawcy.
- potwierdzenie zakupu na podstawie otrzymanego e-maila lub wiadomości facebook/Instagram,
- dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania umowy sprzedaży zgodnie z postanowieniami par. 11 Regulaminu.
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, jak również poza godzinami funkcjonowania Sklepu, rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia. Zamówienia będą odrzucane również wtedy, gdy: we wskazanych czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości.
- W przypadku tworzenia neonu spoza galerii (produkt personalizowany), umieszczonej na stronie internetowej sprzedawcy, sprzedawca przedstawia Kupującemu projekt wstępny.
- Produkowane neony są robione ręcznie. Wszystkie projekty i wizualizacje są podglądowe i mogą się różnić od rzeczywistych produktów.
- Każdy produkt jest oznaczony logiem firmowym w formie graweru lub naklejki.
- Po zaakceptowaniu projektu przez klienta, następuje końcowa wycena wykonania produkcja projektu neonu. Czas wykonania zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od daty zaakceptowania projektu i dokonania płatności, a przy większych zamówieniach do 30 dni roboczych.
- Sprzedawca wystawia dokument sprzedaży w postaci faktury sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT dla przedsiębiorcy, w zamówieniu należy wskazać numer NIP oraz dane identyfikujące firmę, w szczególności: nazwę oraz dane adresowe, konieczne do poprawnego wystawienia dokumentu.
- 6 Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy: przesyłka kurierska, odbiór przez Zamawiającego z siedziby sprzedawcy.
- Koszt dostawy pokrywa klient. Do zamówienia doliczany jest zryczałtowany koszt przesyłki uzależniony od wybranej formy dostawy.
- Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej określone są w jej regulaminie.
- Wyłącza się odpowiedzialność Sprzedającego za uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie przewozu przez firmę kurierską.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
- Płatność BLIK
- 7 Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza kontaktowego, mailowo, Telefonicznie lub za pośrednictwem profilu facebook / instagram.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności zadatku w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- 8 Prawo odstąpienia od umowy
Konsumentowi ani przedsiębiorcy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, po złożeniu zamówienia. Każdy produkt jest wykonywany na zamówienie według wytycznych Konsumenta, jest towarem niefabrykowanym, a tym samym, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia jest wyłączone.
- 9 Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Reklamację można zgłosić drogą elektroniczną na adres: neofox.pl@gmail.com
- W oświadczeniu dotyczącym reklamacji Klient powinien wskazać:
- informacje i okoliczności, w miarę możliwości zdjęcia dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- propozycję sposobu rozpatrzenia reklamacji (np. naprawę);
- dane kontaktowe składającego reklamację.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: NEOFOX, Garbary 46/U1, 61-869 Poznań. W przypadku zwrotu towaru lub reklamacji koszty odesłania przedmiotu do sprzedającego ponosi kupujący.
- Sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na użyte ledy, zasilacz i sterowniki. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania produktu.
- Klient jest zobowiązany do używania produktu zgodnie z jego zaleceniami. Wytyczne i sposoby montażu oraz konserwacji produktów są przesyłane razem z zamówieniem.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia przesłania reklamacji.
- 10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, celem rozstrzygnięcia ewentualnego sporu między Konsumentem a Sprzedawcą..
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- 11 Dane osobowe w Sklepie
- Ochrona danych osobowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”),
- Na potrzeby niniejszego regulaminu, w przypadku wątpliwości, przyjmuje się poniższe definicje:
- „dane osobowe” oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
- „przetwarzanie” oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
- „ograniczenie przetwarzania” oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania;
- „administrator” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych; jeżeli cele i sposoby takiego przetwarzania są określone w prawie Unii lub w prawie państwa członkowskiego, to również w prawie Unii lub w prawie państwa członkowskiego może zostać wyznaczony administrator lub mogą zostać określone konkretne kryteria jego wyznaczania;
- „podmiot przetwarzający” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu administratora;
- Przetwarzanie danych w wyniku złożonego zamówienia odbywa się wyłącznie na postawie zgody dobrowolnie wyrażonej przez Klienta. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody odbywa się za pośrednictwem adresu mailowego serwisu: slyfoxneon@gmail.com oraz pisemnie na adres korespondencyjny Administratora: ul. Garbary 46/U1, 61-869 Poznań,
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Maksym Khmelnytsky prowadzący działalność gospodarczą pod firmą NEOFOX MAKSYM KHMELNYTSKYI, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 7822839206, REGON 389265441.
- Celem przetwarzania danych osobowych w ramach NEOFOX MAKSYM KHMELNYTSKYI, pozyskiwanych na warunkach opisanych w art. 6 RODO, jest przyjęcie i realizacja zamówienia złożonego w wyniku dobrowolnie wypełnionego formularza kontaktowego oraz oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych lub złożenie zamówienia telefonicznie lub za pośrednictwem konta facebook/instagram.
- Odbiorcą danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji zamówienia jest personel firmy NEOFOX MAKSYM KHMELNYTSKYI oraz osoby trzecie, którym powierzono realizację zamówienia, w tym pracownicy firm kurierskich.
- Okres, przez który dane osobowe będą przetwarzane, w przypadku uzyskania danych osobowych na podstawie zgody uprawnionego trwa aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia wzajemnych roszczeń. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, czas przetwarzania jest równoznaczny z okresem realizacji zamówienia z zastrzeżeniem obowiązków wynikających z odrębnych przepisów prawa.
- Minimalny zakres danych osobowych niezbędnych do przekazania administratorowi to: imię, nazwisko, adres zamieszkania. Podanie danych osobowych w ich minimalnym zakresie jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy. Konsekwencją ich nie podania jest brak możliwości skutecznego złożenia i realizacji zamówienia.
- Klient jest uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniony do uzyskania dostępu do nich oraz informacji dotyczących: celu przetwarzania; kategorii odnośnych danych osobowych; informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych; planowanego okresu przechowywania danych osobowych, prawa do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania; prawa wniesienia skargi do organu nadzorczego; jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – wszelkie dostępne informacje o ich źródle; zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, oraz istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.
- Klient ma prawo żądać od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, osoba, której dane dotyczą; ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.
- Klient ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które dostarczyła administratorowi, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi.
- Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym przetwarzanych w celach marketingowych – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją. W takim przypadku administratorowi nie może przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Klient ma prawo do składania skarg i uwag bezpośrednio do administratora za pośrednictwem środków komunikacji wskazanych w treści niniejszego Regulaminu. Klient ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; dane adresowe: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, kancelaria@uodo.gov.pl
- 12 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, między innymi za pośrednictwem instytucji, o których mowa w par. 10 ust. 1 Regulaminu.
Data ostatniej aktualizacji: 10.03.2024